Torsdag & Fredag

Hejsan! har inte hunnit skriva nånting, har haft fullt upp! but i'am back!

Torsdag: var ju sista dagen iskolan innan helgen och ledigheten.. och det var ju valborg! har sjuukt nice! Efter skolan mötte jag upp Felicia (som skulle sova hos mej den dagen) och vi var hemma ho mej och lite så, sen kom hanna&sofia och Linn. sen drog dom och vi käkade. Sen när vi var klara mötte vi upp Hanna&Petra och drog till Fresta där en brasa skulle vara, och vi skulle möta upp ett hellt gäng! så vi kommer ditt och träffar alla och så, sen drog vi till ett berg vid sundsborg. och där tänder vi en brasa och har skit mysigt! sen skulle typ alla hem.. så alla vi gick vem och så. när jag och Felicia kom hem var vi helt slut! så jag orkade inte skriva, utan vi somnade typ direkt.

Fredag: idag var vi på grönan, as kul! fast vi fick vänta i ca: 30-40 minuter tills vi fick hjälp med att köpa guldkortet!! SKAM! men iaf.. sen när vi köpte det träffade vi Linn & Evelina. sen träffade vi även Madde & Emma. och vi gick runt och åkte lite grejer och så. Emma & Madde åkte frittfall.. kommer inte våga göra det i år tror jag! :$ vi givk hem ganska tidigt, ca: 17.00. och när vi kommer till Väsby's station är det hellt öde! inte en ända buss.. så vi gick till Centrum för att ta bussen därifrån ist. men vi fick vänta ett bra tag. men sen kom vi på bussen och så, och vi mötte upp hanna vid abbes. ( vi hade bestämt att grilla idag med vid 19.00 tiden) och då hade klockan redan blivit 19.00 så vi fick skynda oss.. men vi givk hem till mej och fixade oss och så. och jag trampade på en humla!! SATAN VAD ONT DET GJORDE!! men whatever.. vi började gå mot södervik och möta upp Petra och så. sen går vi till ''grill platsen'' eller vad man ska kalla det. men de var inte lika många med. Mange kom ditt! hahha, och sara&Sofia. men dom drog sen. så det var bara jag, Sofia k , Felicia,Petra , hanna & mange. men det gick bra iaf, sen blev det ganska kallt.. så vi drog hem. och nu ska jag nog duscha. och Felicia sover här idag med. vi kanske ska till Grönan imorn med!
 Puss - lägger in bilder sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0