Sovit

Skulle skriva när jag kom hem från skolan. men blev så trött så jag fastnade vid Tv:n .. och så klart somnar jag! kollade på Top modell & tyra banks show. sen somnade jag :$
hade ju sov morgon idag, så började 9.10 . as skönt! hade So Första lektionen. Sen eftrer So hade jag Tyska. det är så tråkigt!! Efter det hade vi lunch.. men det var äcklig lunch. så jag och Sara gick hem till mej och käkade. Sen hade vi idrott. vi hade friidrott-. skulle hoppa höjd. jag är bäst!
 Sen skulle vi ha No..  Men Martins Axel hade gått ur led, och han hade antagligen brutit armen med. Stackarn.. och jävla ambulans kommer inte!! Tänk om det hade varit nått alvarligt? då skulle han dött! Så en lärare fick skjutsa han till sjukhuset! vi väntade i ca 40min-1h .. Sen hade vi bara ca 5min No. sen sy slöjd. jag håller på och syr en tjol. det blir bra än så länge. kan nog slänga upp en bild snart.. fast är inte riktigt klar med den!
Nu är jag jävligt hungrig! Ska duscha, sen käka. puss


Kommentarer
Postat av: Malin { f r i t z a a }

snygg blogg! :D

allt bra?

2009-05-06 @ 19:13:37
URL: http://fritzaa.blogg.se/
Postat av: sofia

stackars lilla martin :( inget land har han heller :(

2009-05-06 @ 20:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0