Saker ni kanske inte visste om mej

* Förra året var jag en riktig fjortis !
* Jag har piercat mej själv 2 gånger i läppen.
* Jag har måt riktigt dåligt.
* Jag har ''en släng'' av dyslexi. eller.. jag kan öva på att stava ett ord hundra gånger och aldrig komma ihåg hur man stavar det, och har svårt att komma ihåg hur ord stavas och hur visa ord utalas. har alltid haft svårt med att stava.
* jag är syskon med väsbys största klottrare. (han klottrade förut)
* jag hade inte så många vänner 1-3.
* jag gillar inte tandläkaren och vara på sjukhus.
* skulle min mamma dö, skulle jag ta livet av mej.
* min pappa har eget företag.
*jag älskar att ta kort och lyssna på musik.
* när jag var liten hade jag över ca: 100 gossedjur. bara ca60 av dom i sängen!!
*jag vet inte vad jag vill bli när jag blir stor, jag tror jag vill bli fotopraph.
* många tycker jag är bra på att sjunga och borde sattsa på att sjunga, själv har jag aldrig hört mej själv sjunga.
* jag hade problem med finnar förut.
*när jag blir stor vill jag abotera barn.
*jag älskar Rosa på läppar! tycker det är riktigt snyggt.

- Amanda Katarina Hagestål


Kommentarer
Postat av: Elin

Är det dina läppar på alla bilder på din header?

2009-05-22 @ 00:08:37
URL: http://wahhlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0