Måndag - dålig uppdatering

FÖRLÅT! har värkligen inte hunnit skriva..
men iaf.. vart var vi. jo.. igår var jag i stinsen med mamma.. och där träffade vi Hanna. hon följde med mej hem sen. skriver här nedan sen vad jag köpte. 

- Vita hål jeans - Gina
- lite stor randig tröja - gina
- persiko färgar linne - Gina
- Skor - Nån tysk affär
- Smycken - Ur&penn

Sen åkte vi hem till hannas mamma och hämtade lite grejer, Hon Sov över hos mej. Sen senare på kvällen Träffade vi Felicia och Petra. vi var ute och lite så.. Sen skulle Felicia hem, och Petra sov över hos mej med. när vi kom hem kollade vi på film och hade mysigt. Hanna och petra var uppe till typ 3 tiden! dom kunnde typ inte sova.. men jag sov som en stock! skit skönt!
Sen idag åkte vi på Bio. vi åkte in till Stan och kollade. vi kollade på Marley & jag den Var bra! Petra började gråta.. men hanna hade redan berättat slutet! -.- menmen.. den var bra ändå. Vi fikade också inne i stan. Blev en Cocos boll och en cola. och det var skit många som visslade efter oss! och enligt Petra var det nån som ''spanade'' in mej.. men iaf Sen åkte vi hem.. för det började små regna. Och när vi kom till stationen Gick vi och solade, första gången jag gjorde det faktiskt. så vi låg och schteekte i 10 min på solarium. haha. Sen drog vi hem. fick sjuts hem av Petras mamma. Jag fick skit ont i magen! eller jag mådde liksom illa.. usch blää!! och sen kom jag hem, duschade och lite så, och nu sitter jag här och dricker ett stort glas vatten med is.. my love!
Lägger upp en bild sen på outfiten. Puss.
P.s  skola imorn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0