Badat

har sprungit 8km nu, eller rättare sagt vi gick i snabb takt. vi gick på ca: 1timme och 10 minuter.
När vi hade sprungit klart satt vi i gräset och bara chillade, fett nice. sen åkte jag och hanna och petra hem till Petra, hanna skulle hämta några grejer. sen tog jag och hanna bussen hem till mej. hos mej käkade vi glass och hämtade min bikini. sen gick vi hem till hanna, bytte om och badade i hennes inomhus pool. var ganska kallt...  Efter duschade vi och gjorde oss i orning. och nu sitter jag här! Tadaaa!!

ska fixa mej och lite sånnt, sen ska vi dra och käka nån stanns. sen ska vi kanske iväg och sola om vi orkar, annars ska vi göra det imron. Hanna ska ändå till centrum imron, så då kan vi ta det imorn med.

nu ska jag fixa mej. puss
tog några kort när vi var ute och gick, men är hos hanna nu, så får lägga in dom när jag kommer hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0