Tisdag

Hejsan hoppsan. Har nyss duschat & ätit. Gottgott. Idag var jag i skolan, och började 8.30 Som vanligt typ. I skolan hände väl ingenting, vi gick hem till Sofia och käkade på lunchrasten för det var så jävla äcklig mat i skolan.. (som vanligt typ) . Vilka här käkar fiskgryta? inte jag iaf..
Efterskolan Gick jag bara hem, är på riktigt menshumör,( nej, har inte mens ) men jag är Trött och får typ damp på allting. Så iaf, jag gick hem satte mej vid tv och kollade på film. Jag kollade på P.s I love U . så fin film.. men tyvärr somnade jag :$ fast.. de kunnde man nog gissa  haha ! sen så har ja inte gjort speciellt mycket mer, duschat&käkat. och nu sitter jag här.
Men nu ska ja G33ka Youtube.. hahaha. puss på er!  glöm inte att det fortfarande är frågestund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0