Tisdag

Jag är en liten undulat,

som tycker mycket om mat

men dom jag bor hos

men, dom jag bor hos

dom är så snåla!

Dom ger mig sill varenda dag

men det vill jag inte ha

för jag vill hellre

ja mycket hellre

ha coca cola och glass          / min och Sofias låt!! :D haha

slutade tidigt idag, men när ja kom hem satte ja mej vid Tvn och somnade.. (A)  hahaha. ZZzzzZZZzz...
Sen så kom papi hem, så stack ja & mamu & papi iväg. vi skulle hämta libnus bil som hade varit på lagning. sen va vi och åt.. plankstek.. mums.  hahaa :) 
Imorn ska jag till Ted's tattoo, ska på nån åter koll på min piercing.. Som ja ser så ser det bra ut. hahha :)
Nej nu du.. nu ska ja gå och göra nånting, cyah! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0