Sofia<3

Har varit med sofia idag efter skolan. i skolan hände väl inget speciellt, eller på lunchen taggade ja och sofia hem till mej och käkade. HAHAH, sen på NO:n satt linn och tuperade hella Sofias hår.. hon såg ut som ett troll. (a) sen när ja presic sluta ser jag att min mamma hade ringt så ja ringer upp henne och hon säger '' du måste hem för Emilia (min kusin)  har blivit ute låst'' , jobbigt!  så ja och sofia Cycklade hem till mej och öppnade för henne. hon hade suttit där ute i 3 timmar!!  Stackars henne..  Sen Cycklade vi till abbes och köpte lite goda grejer..  haha. Sen åkte vi hem till henne. :)  hahaha, vi kollade på Linas kvälls bok. så jävla kul!  hahha, Sen skulle Sofia käka donken så jag drog hem. och nu sitter ja här! :D har typ tagit massssaaa kort, men orkar inte lägga upp alla.

Visst är vi tyffa! :D  hahha, vissa bilder är fuuuuula :)  menmen skit samma! ;D
kysss på er!

Kommentarer
Postat av: sw

näst sista bilden till höger och sedan hon längst till höger också.. hon är ganska söt hon :$

2009-03-18 @ 19:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0