Ny duschad

Tjabba folket! nyss duschat och nu sitter jag här.
Idag har väl hänt gaanska mycket, men orkar säkert inte skriva allt . ni får nöja mer med det jag skriver!
iaf.. Har varit med Sofia Karlsson idag, haha vi har grymast humor! Vi har kollat på skräck film (tror den heter Them all, eller nånting sånnt) Sen mitt i filmen blev vi så sugna på chocklad.. så vi tog cyklarna och cyklade till rimi ochköpte marabo chocklad! har inte cyklat på år. men det gick väl bra antar jag. Sen cyklade vi heeelllaaa vägen hem igen, men tog en annan väg då och kom till en lång uppförs backe -.- jobbigt om man heter hagestål i efternamn. men vi trallade upp för den. sen när vi va hemma byte vi film, och satte på en annan skräck film. sen satt vi vid datan ett tag, men det var inge roligt så vi stack ut och cyklade igen! (6) Cyklade till abbes och köpte smartys.. haha, Där träffade vi Wille och 2 andra snubbar. Sen cyklade vi hem till mej, och ja hade FF. WOHO. men det var inge kul heller, så vi cyklade hem till Sofia igen och jag käkade där. sen spelade vi spel, haha ALIBABA! :D och några andra spel. kulkul. sen stack jag hem. Trevlig söndag och jävligt sköönt att inte ha smink på sej! (A)


GLÖM INTE ATT DET ÄR FRÅGESTUND LÄNGRE NER I BLOGGEN!! STÄLL VILKEN FRÅGA SOM HÄLST!
OCH...  GRATTIS MARDIN SOM FYLLER ÅR IDAG! HAVE A NICE FUCKING DAY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0