SVAREN

SVAREN PÅ ERA FRÅGOR KOMMER HÄR !

Postat av: klockan hehe, amanda, nu ska ja ställa massa pinsama frågor. nä skoja bah
1. okej. viken mobil har du?
2. hur mågna piercingar har du?
3. när går du och lägger dig?
4. sover du med lampan tänd

Svar:
1. Jag har en rosa sony Ericsson.

2. Jag har i öronen och i naveln.
3. Det är hellt olika. på sommaren kan ja vara uppe hela natten, och på vardagar när det är skola går jag och lägger mej mellan 22.00 - 24.00 typ.
4. hahah, nej ja sover inte med lampan tänd.

Postat av: Amanda

kan ställa lite fråger.
1. Din första kärlek ?
2. favoritdryck?
3. favismat?
4. brukar du fortfarande fota lika mykket som du gjorde förr.....
keep up the good work. kramisar :)

Svar:
1. min första kärlek var för länge sen, var kär i Sebastian.
2. min favorit dryck är läsk eller cider.
3. min favorit mat är typ tacos.
4. Njae.. ja fotar inte lika mycket, lite synd det.
Kram

Postat av: jag som var över /// frida
1. vad är din riktiga ögonfärg,
2. brukar du få mycket tåsvett ?
3. vill du ha någon mer piercing....

Svar:
1. Olivgrön typ
2. haha, såklart, ett helt hav ;)
3. ja, i tungan


Postat av: du har mej på msn ^^ 1. vad använder du för smink??
2. Brukar du åka in till stan ??

Svar:
1. Ja använder Foundation, mascara, Läppstift/läppglans (inte speciellt ofta), puder, rouge. =)
2. Njae, det händer väl ibland att jag gör det.

Postat av: felicia varför är du så otroligt cool?

Svar: that's just the way it is! :D

Postat av: är du oskuld?

Svar: ja

Postat av: e de sant att din bror är klottrare ? <333333

Svar: ja, det är sant.

Postat av: amanda
varför blir du så bra på bilder hjärtat? :)
berätta något roligt minne ! <3

Svar: haha, tja.. så bra blir jag inte. :O
Hm, ett minne.. hhaha, det måste vara när jag och Felicia var inne på H&m och felicia tog fel på en tjej som jobbade där.. altså, hon som felicia pratade med (Felicia ville ha hjälp med att ta ner en jacka.) Och tjejen hon pratade med jobbade inte där, utan var där och handlade. hahaha, och Felicia skämdes ihjäl ! hahah.

Postat av:

vilken färg är ditt bajs?

Svar: grönt, vad trodde du?

postat av:
Gjorde det ont att ta navelpiercing?

Svar: njae.. ganska. eller själva nålen gjorde inte ont, utan ''klämman'' eller ''tången'' eller vad man ska kalla det, det var den som gjorde ont. =)


Hoppas ni fick svar på det ni ville ! =) Skriv en kommentar nedan annars så svarar jag på det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du berätta vad det va som hände med utlänningarna?

2009-06-20 @ 22:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0