Sorry!

Har inte skrivit på ett rejält tag! men aja nu. Ja har inte gjort nåt speciellt, varit med Felicia och lite sånnt. Vi var i Stinsen idag, köpte en klänning och ett par örhängen från Gina tricot. =)

Och vi har även varit och käkat kina mat med min papi. mums! Sen när vi kom hem bytte vi piercingar, (Felicias första gång) Så nu har jag lånat en av Felicias piercingar. ( Och ja! vi tvättar dom innan )

imorn ska jag till Arlanda och möta min mamma som kommer hem från tunisien, mysigt! Sen ska vi eventuelt in till Stan. men vi får se hur det blir med det. och jag ska även packa lite inför Umeå. jag har landställe där, så det blir najs! Som sagt åker vi på Måndag till mitt lands ställe.

Lite bilder från idag, och igår kväll när vi myste lite ute. =)



I <3 Musik !





Så här såg ajg ut idag, innan vi åkte till Stinsen. =)



I Change my Belly Button piercing 
( Felicias smycke )

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh fin piercing!!:DD:D:DD:

2009-06-27 @ 23:59:14
Postat av: Anonym

fett fin piercing

2009-07-07 @ 23:44:24
URL: http://hannaochketis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0