Ojoj

har inte skrivit als mycket idag.

Hände väl ingenting speciellt i skolan. vi Spelade brändboll inne, egentligen skulle vi spela ute men ingen ville eftersom det regnade. Sen kollade vi på film, skicka vidare hette den. Den var bra och ganska sorlig i slutet. =) Sen fick vi sluta.. Så slutade typ 14.00 ungefär.

När jag kom hem satte ja mej vid datan lite grann. För ja skulle ladda ner nya Sims 3. Men det går ju så jäva segt !!
Sen kollade ja på Tv. Var inget roligt där.. Kom på att jag missade Paris Hiltons new BBF igår. aja, whatever. =) Sen har jag käkat . och nu sitter jag här. =)


Min brorsa var på Golftävling idag, och just nu ligger han delad 2:a.
Och mamma är på väg och ska köpa Ballerina Till Linus och en Glass till mej. höhöh =) Tjockis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0