Löshår

Kommer ni ihåg när jag hade löshår? Att det inte var speciellt snyggt.. Inte i början iaf. Mitt hår blev mycket tunnare! och ja tyckte jag hade jätte kort hår om ja inte hade löshår. fast egentligen var det inte mycket längre. det var kanske ca: 5-8 cm längre. Och dessutom var det för tunt för mitt hår, skulle behöva Tjockare löshår.

Nej, nu mera orkar ja inte hålla på med lös hår, tvätta det sätta på det och bla bla.. ja har ändå längt hår tycker jag. =)
Med löshår.. kolla där nere, Fast jag har håret på båda sidorna, och närstan inget löshår på ena sidan. Gammal bild med.


Inget löshår. men dels så har ja lagt huvudet lite på sne, då ser det längre ut med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0