I LOVE YOU / felicia

Jag är här och spökar, förlåt Amanda :) Ville bara berätta hur mycket du betyder för mig och alltid alltid kommer göra! Oavsett vad som händer mellan oss kommer du ha en plats i hjärat som alltid kommer tillhöra dig. Spelar ingen roll vad som händer, jag kommer stå i evighets skulld till dig för allt du gjort, stort som litet, Jag kommer ihåg allt. Hoppas du en dag ska behöva mig lika mycket som jag har behövt dig..Nu har vi kännt varandra sedan ettan. Det blir rätt många år. Kommer ihåg första gången jag såg dig.. I ettan när jag började i eran klass. Det var första dagen, Och jag var lite vilsen stod med min mamma, våran lärare och Ida och hennes mamma. Sen kom du gåendes med din mamma. Och hade 2 toffsar mitt på huvet nästan.. eller om det var utsläppt.. brunt och långt var det, Sen hade du en rosa kofta och Magtröja tror jag..Och kom fram och hälsade på oss..Har ingen aning om hur jag kommer ihåg det. Men du var en snäll tjej redan då, Alltid glad, Sket i vad andra sa. Körde alltid ditt egna race. Postitiv.Det är minnet jag har av dig alla fall. Och du är likadan nu också. Är så glad att jag hittade dig. Annars hade jag aldrig funnit här och skrivit denna text. Vi lekte alltid resturang när vi var yngre. Och åkte runt på sånna där roller blades och låtsades servera mat till folk. Hoppade studsmatta och sprutade med vattenslangen på varandra, Iskallt vatten men det spelade ingen roll. Var lika roligt alla fall. Var nästan varenda helg..Men i skolan så ignorera vi nästan varann, När jag tänkter tillbaka vet jag inte varför. Synd det. Önskar ja hade insett vilken underbar tjej du var då. Kommer ihåg i femman när alla var taskiga mot mig, Då var du också där en viss tid, Och på vikdagen eller vad det hette när alla femmor skulle sitta i ett tält och ha ''aktiviteter'' för dom andra klasserna och vi satt och åt godis och lyssnade på Spice Girls - Wannabe och Svetta till det. Och skrattade så mycket för vårat tält rammlade ihop på sidorna hela tiden.. Jag har många minnen med dig. Och visst ska det bli fler? När vi är 80 ska vi banne mig sitta på ett pensionat tillsamman och prata om gammla tider. Amanda, Jag älskar dig, Hoppas du förstår det! Ingen kommer betyda som du. /din felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0