Friday night!

shoo. orkade inte skriva när jag kom hem. så jag skriver nu. =)

Hände väl ingenting i skolan. jag och Sara skämmde ut oss som vanligt .
Sen när jag kom hem kollade jag på ett bra Tv progrem som gick på nån kanal.. Det var typ en serie med Ungdommar och dreras kroppar typ. om några som hade sjukdommar och saker dom skämmdes över på sinna kroppar. väldigt bra program tycker jag.. Sen har jag inte gjort nånting speciellt, kollade på en film, eller halva filmen bara. Orkade inte kolla klart. =) 

Ska snart äta, Taco mums! Sen har jag ingenaning om vad som händer ikväll. tror jag bara ska vara hemma och mysa med Familjen.

Puss så länge! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0