Avslutning i morn!

Har inte skrivit på hela dagen typ.. Har varit ute hela dagen. =)

Och orkar inte skriva så mycket. men Först var jag med Stephi, Chlo'e, och Julia efter skolan. Sen träffade vi Linus, Dejan och Krippa/krippe eller vafan han nu än heter. xD jaja, Sen drog Linn och Chloe. Sen drog Grabbsen till Abbes... Eller Linus och ''K'' (han får heta det nu) tog moppen till abbes, och jag Stephi och julia gick till abbes. tog en pommesfriter där.

Sen drog vi hem till mej och kollade på Film. (bara Stephi och julia och jag) Men vi orkade inte sitta inne.. så vi drog till Södervik och Träffade Evelina och Jenny. Och sen var vi där och pratade och så. Sen drog Julia. Och sen drog jag och Stephi Hem till mej och kollade på film. Sen drog Stephi hem, och jag duschade. och nu sitter jag här. =)

Riktigt dåligt förklarat av vad jag gjort idag.. men skit samma!

Imorn är det iaf Avslutning vid 10 tiden. =) Sen sommar lov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0