Åh, varmt!

nu sitter ja på min teras och schteker lite. grymthärligt väder! inte sant? =) i love it!

just nu väntar jag på att hanna ska vakna och svara på alla mina 100000 sms ja skickat. -.-  jag vill till ica och köpa jordgubbar och chocklad! och göra sånna här doppade jordgubbar, mums ;)  fast... hanna gillar inte sånnt så hon får köpa nånting annat till sig själv. mohaha!

pappa är ju borta nu Torsdag - fredag, eventuellt är han borta tills på lördag med. Mamma kommer ju hem på söndag från tunisien, woho! ( hoppas hon köpt nånting åt mej ) hihih .

åhh, så härligt väder jag döör! :D fatta och ha en glass nu, och en pool, ahh!! *smälter*

aja, nu ska ja fortsätta sitta här och schteeka på min terras med min bärbara data, cyah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0