..


i dina video inlägg visar du upp din kropp och klagar över hur tjock du är. du är inte tjock kvinna! och dessutom har du ( enligt dej själv ) ät störningar. eller är det också bara för att få uppmärksamhet? Blir så himla sur på dej! att du tycker du är tjock!? du borde veta bättre.. och att lägga upp det med, och visa alla andra ''hur tjock'' du är. 

Visst, du kanske tycker du är tjock, men vad tycker du då om tjejer som är större än dej? vad hade du gjort om du var större? Det finns värre tjejer än dej. och du borde tänka dej lite för vad du säger, visa kan ta åt sig så himla mycket!

Det är inte lätt att ha ätstörningar. och det är en svår kamp att kämpa igenom det. den handlar om Önskan att vara så smal och att värkligen lyckas! en del slutar äta för att passa in, för att få en ärlig chans att bli sedd. eller en del bara mår almänt dåligt.

Var glad för den kropp du har! och kom igåh att du alltid är vacker! hur du en ser ut så är du en vacker person! spelar ingen roll vad folk säger! Tro på dej själv..

En del borde tänka sig för vad dom säger.

Kommentarer
Postat av: sofia

det där med att sluta äta.. Det gjorde jag i höstas till februari.. I höstas var jag på topp i volleybollen, nu är jag verkligen inte duktig och fick andnöd i jenuari för jag aldrig åt för jag ville bli smal.

Så alla brudar där ute, se så det kan gå?!

Nu har jag ätit upp mig och är nöjd! =)

2009-06-05 @ 17:15:20
URL: http://sofiamk.blogg.se/
Postat av: amanda hagestål

Slutade också äta förut.

2009-06-05 @ 18:29:14
URL: http://untilidie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0