Jobbigt.. Vilken mobil?

Vilken mobil tycker ni jag ska köpa, ska ju typ få en ny mobil snart. eftersom jag har haft min i ca 1 år, om inte mer eller mindre. ( tryck för större bilder. )

 
Den föredrar jag bäst, just nu så vill jag hälst ha den.

 
Den här Värkar också rätt bra.. men ja vet inte riktigt, de är nånting som ja inte gillar med den..


Den här tycker typ hela familjen att ja ska köpa, men ja orkar inte med sån man drar upp och ner, sån som jag har nu. och den värkar så.. klumpig typ.. eller vad man ska säga.




Här är en sån jag har nu.. fast min är mer trasig och ful. kameran funkar inte, det dampar ibland när man lyssnar på musik. bilderna blir svarta när man ska kolla på dom ibland, och nummer sparas inte.. skit jobbigt! har lämnat in den typ 4 ggn. och innan kunnde ja plocka isär den hellt.. skärmen, skalet, knapparna ja ALLT !

Aja, vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: suuussss

jag är kär i den rosa längst upp!

2009-07-16 @ 16:19:47
URL: http://blondiiies.blogg.se/
Postat av: Michaela

den första mobilen hade jag för några år sen, den här är ju någon mer utvecklad version av den förra. och jag älskade min sån, så jag tycker du ska köpa den rosa. :) det som är grymt med den är att det är en spegel på framsidan ju, eller de var de på den gamla iaf haha.

2009-07-16 @ 16:43:40
URL: http://michaelaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0