Hos hanna.

Förlåt, han inte skriva nånting igår.

Vaknade typ kl 8 av att min brorsa kom och hoppade på mej mitt i sängen. Sen somnade jag om, sen kom mamma och väckte mej vid typ 10 tiden och sa att vi skulle ut med båten. så visst tänkte jag. =)
Vi åkte ut med båten och hella faderallan. var ute hela dagen. haha, vi åkte til stan och alla möjliga ställen. vi åkte runt gammla stan, vid slussen, vid grönan ( eller.. vi tänkte åka till grönan men vi orkade inte vänta i kön på slussen) haha, vi åkte på as många vågor så jag hoppade som fa. och ja satt längst fram så det blir hörge och så. as kul. =) bilderna kommer senare.

Sen åkte jag hem, och bhar bränt mej som fan!! hellt röd, fast det har gått bort lite nu. aja, sen möte ja upp Felicia och Hanna och vi åkte till Stationoch skulle hyra film. men filmerna vi skulle hyra var över 15.. så vi fick inte hyra. så fick fivk åka till Rimi och hyra där, sen gick vi hem till hanna. kollade på film, och lite annat. somnade typ vid 4 tiden typ. sen nu har vi vaknat och ska snart tagga och handla frukost. =)


Tänkte svarar på era frågor i nästa inlägg, eller dom flesta iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0