Hemma sent :$

Är hemma nu, eller har tvättat bort sminket. klockan var typ halv 1 när jag kom hem, lite sent men aja, var inte meningen att ja skulle komma hem överhuvud taget. =) Skulle egentligen sova hos hannas mamma, men det blev lite knas. så Felicia och Hanna sover hos Hannas pappa, och jag sover hemma. Har inte varit hemma på ett tag..

Iaf, igår Sov jag hos Hannas mamma med Petra. Vi gjorde inget speciellt typ, bara chillade. =) Sen På mårgonen gick vi och fylle käkade pizza, eller ja käkade inte pizza eftersom ja inte gillar pizza. Blää! sen kom Felicia till Hannas mamma. Vi gjorde väl inget speciellt, sen drog Petra hem, och hanna duschade och lite så. sen åkte jag hem och duschade och så, och Felicia och hanna åkte hem till sig. (hanna till hennes pappa) Sen mötes vi, och tog bussen till Hannas mamma. var ute lite och gjorde inget speciellt.

Sen drog vi hem, och vi var hemma lite och chillade galet! sen blev det lite konstigt i aparaten så vi drog till brunnby vik istället.

Lägger ut lite bilder sen. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0