Hemma nu

Kom nyss hem. har Varit ute med Båten och har varit på Coop och handlat lite mat. =) Felicia var med också. haha, är vi var inne på Coop hittade vi säna här ''prov färger'' eller vad dom heter.. :S aja, ni får se bilden. iaf så hade dom olika namn hittade mitt och Felicias namn! Häftigt va!?

Och när vi hade varit ute med båten så satte jag och Felicia oss vid en brygga, och vad tror ni inte händer? jo, jag tappar min sko såklart i vattnet.. lyckat! fast.. på kanten av bryggan fanns fullt med stenar och vatten. då hade en McDonalds leksak flyttit upp.. ja bah: JIPPIEE !!! haha (a) Klart man inte tackar nej till en Mcdonalds leksak. :)


Ska snart pröva den nya marabou Jordgubb. och ska färga mina ögon fransar idag med. Sen senare vet jag inte riktigt va som händer.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0