Tjuuuu

hejsan svejsan igen. När jag kom hem från skolan gick ajg direkt till datan, skulle kolla en grej men säger inte vad (hihii) synd för er! sen när ja hade kollat omkring lite på internet ringde jag felicia, saknar henne så mycket.. :/ och vi snackade lite, och det visade sej att en tjej jag var brevkompis med när jag var mindre går på skolan och i samma klass felicia hade hamnat i!? :O sjukt va? :D haha. Sen har jag webbat med linn, har GRYMT snygga bilder kan jag säga . eller hur Linn? :D  Sen har ajg duscaht & käkat och inte så mycket mer.. haha :D
men jag kanske möjligt vis skirier lite senare. puss
Slänger in en bild från Trelleborg 09, tycker den är såå söt! jag som tagit den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0