Söndag kväll

jaha, kollade nyss lite på Wipout.. men orkade inte kolla klart. haha.. ja.. skulle ju iväg och åka med mamsen, men det blev inte så. Vi åkte till mina kusiner ist. Hos dom Fikade vi lite och så, och hoppade stutsmatta och så. Sen följde dom med oss hem, och på vägen hem köpte vi hem Tiger. Gott! Sen åkte vi hem och käkade det. Sen åkte dom hem och så.. Sen satt jag hemma lite.. gjorde ingenting Speciellt. Sen åkte jag och mamma och lämnade ett par filmer vi hade hyrt. och sen kolade jag på Wipout. och nu sitter jag här. ;D
Angående att jag ska färga håret.. kommer nog göra det på Onsdag. Mamma kommer hem så sent dom andra dagarna så vi kommer nog inte hinna göra det då.
Men ni får ha det så bra !  
Blöö.. Skola imorn.    Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0