På väg hem

Har värkligen inte hunnit skriva. men igår.. Då gjorde vi inte direkt nånting. Jag & Felicia åkte iväg med pappa och körde omkring lite. vi körde till typ en ''snobb'' golf klubb som låg presic vid vattnet. det var skiit fint där. men jävligt kallt i vattnet. och så var vi och fikade.. och det kom in en kille som var väl ca.. 3 meter! :O haha, han var skiit lång! haha, det blev chocklad boll & cola för min och felicias del. Pappa tog en liten kaffe latte.. blää! haha. sen på vägen hem var det så jävla kul! haha, ja vet inte direkt vad vi gjorde.. vi typ skämtade om allting.. haha. och typ lipade åt gammla gubbar när vi satt i bilen. hahaha.. och typ gjorde grimaser åt alla som hade ferrari bilar. fast det var inte många.. vi såg ca: 2 st. najjssss...
och idag.. jahap. idag far man hem då. lägger ut lite bilder sen när jag kommer hem. har ingen slad med mej till och göra det här. vi har as fina bilder! :D ihhi.
nu ska jag sitta i svettig bil i ca: 7-8 timmar.  Ahh.. svettigt ! ;) 
tjenna på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0