Orkade inte skriva går..

Lördag idag då.. najjs.. fast snart skola igen -.-' *suck*
Men.. iaf, han inte skriva imron.. men igår v vi i stan och typ shoppade. hm.. vad handlade jag.. jag handlade:
1. ett par gråa adidas mjukis byxor med svarta ränder på sidorna
2. Lite smink och så
3. ett Par skor
inte så  mycket.. men behöver ingenting just nu.. fast är jävligt sugen på en ny bikini!!
Idag var vi i Malmö och kollade om kring lite.. jag handlade ingenting, glömmde mina pengar hemma och hittade inte direkt n¨nting heller. Jävlar vad danskar det är där! haha, så jääävla kul! ja hade min canada tröja på mej.. och så i rultrppan så stog det några killar, och när vi åkte upp sa dom typ: Gillar ni canada eller? ;)  och jag svarade: ja.. hahah, dom bah: Canada jes! ... fattar inter om han menade jes som typ diskmedel.. eller en anka,, eller yes .. :S  menmen. roliga gubbar! ;)   haha, sen när vi gick om kring kom det en kille imot oss.. och fan vad han glodde på mej! Felicia såg det med! han typ hade munen öppen och kollade upp och ner på mej.. :O  HAHA!
Sen nät v var på väg hem lev jag så JÄVLA sugen på att åka till Liseberg.. det är inte så långt ditt. ca: 2 timmar ungefär. faaan vad jag vil ditt! ska ditt i sommar iaf! :)  och ska HA Guld kort på göna lund, och Sl Sommar busskort! ett måste! :D  hihi.. kan inte ladda upp bilderna här, men gör det när jag kommer hem. :)  hihii,
.. imorn ska vi bowla ovh äta ute! Wohoo! Felicia Brukar taffsa på mej på natten..  :$  hööh.. grr ;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0