Onsdag

Tjabba alla! Har nyss duschat.. Blött.
Idag har väl inte hänt nånting speciellt, har haft ont i huvet mäst idag. Men iaf, var i skolan idag. Det var väl inget speciellt med det förutom att det är så jävla sköönt väder, så man kan sitta på fotbolls plan och snacka eller bara hänga, skit sköönt! om det kommer mer snö kommer jag få riktig damp! Efterskolan gick jag direkt hem, och kollade på TV, Sen kom mami hem med mat, sallad mums! GottGott! Sen När vi hade ätit Gick vi och tränade, sen duschade jag och det är vad ajg har gjort idag.
Imorn ska vi med klassen till nått museum, kommer inte ihåg vilket. nånstans i stan iaf, Och så ska vi typ käka på donken där inne. sen ska vi tbx till skolan och fortsätta ha lektioner, ONÖDIGT!  Vi kommer ha ca: 2 lektioner... irriterande.. menmen, nu ska jag dra. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0