Nu sitter jag här..

ja.. som rubriker säger '' nu sitter jag här..'' och det gör jag. har inte gjort så mycket idag. var med Sofia och var hos Frisören och så, jag och mamma har kommit fram till att jag ska bleka hella håret och sen färga blonda slingor. hoppas det blir bra! men det tror jag. Fick så jäävla ont i magen idag.. :/ men det gick över sen.
Ska nog kolla på film nu, en av mina favoriter ( tror den heter ) '' Vägen till lycka '' Med will smith och hans son. den är så jävla bra!
På ''maj brasan'' eller vad alla kallar det nu för tiden, ska jag vara med Felicia och hon ska sova över hos mej. vi vet inte riktigt vad vi ska göra.. men vi ska iaf vara ute och så.
Men ni får ha det bra! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0