Måndag - Dålig uppdatering

Förlåt.. kom inte in på Data imorse, och inte när jag kom hem efterskolan heller.. min data är cp -.-
Men iaf, var i skolan och ingenting speciellt händer väl där.. menmen, vi had vanliga lektioner och så. och sen på gymnastiken hade vi Chill på fotbolls planen. skit sköönt väder! Sen så fick jag reda på att Sofia & Sara inte skulle köpa mitt löshår idag.. Sofia ''ville inte ha det längre'' typ. menmen.. ( blir trött på folka ibland) och inte så smart att dom säger det dagen man ska sälja det. men skit samma nu, Var med Sofia efterskolan. vi gick hem till mej och drack cola! gott! sen så plattade vi hennes hår och så, för hon skulle pröva mitt lös hår på skoj. sen så tyckte hon det passade henne så bra så hon nästan ville ha det! haha :D så hon typ snackade med sin morsa och så, men sen blev hon lite osäker på om hon värkligen ville ha det, så hon ska ha det över natten och så.. så kanske hon har bestämt sej tills imorgon.
sen gick vi till Abbes och lite så, köpte ''gröna stångar'' eller vad dom heter, sånna som är gröna och rosa som smakar melon! as gott! sen så gjorde vi egen mat hemme ( eftersom alla blev sena idag ) så vi gjorde egen mat, hamburgare blev det. riktigt lyckat faktisk! hahaa, sen när vi skulle till abbes ( andra gången ) så höll jag på med mina nycklar, och så tappade jag dom så dom flög rakt upp i ett träd! lyckat va? -.- Trött jag blir.. och så fick vi börja försöka få ner dom.. och som tur fick vi det!
Sen så nu har jag nyss duschat. Ska hämta ett stort jävla glass vatten med is ! åhh!! gott..
Puss på er, lägger nite lite gammla bilder. FJORTIS TIDER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0