m. Andreas

Tjabba, nu sitter jag här i mitt gotts.. och äter smör.. okej. nej det gör jag inte als, för jag faktisk med Andreas. Det är trevligt. Mac är en tråkig Panda .. -.- vi har riktigt tråkigt, vi vill ut men ingen vill med oss ut.. SUCK  
nu.. ehm.. nu.. ja.. det här kallar vi socialt tids fördriv. Väldigt fashinerande.. jupp.
Hm. var med Linn i centurm idag, vi gick omkring lite. hon handlade kläder jag handlade en ny Bikini överdel & hårspray som jag ska ligga och gosa med ikväll. Joina? nej sorry pyssen.. bara för V.I.P Ex: Adde.. ;) .  Mycket mysigt. sen bytte jag tbx ett par byxor, så fick en åter check på 499:- På Now. YEAH..
Tycker synd om Linn, hon ska upp 7 imron!
nej, nu ska vi hitta på något vettigare! Puss


Naaw, Gammal bild på Andreas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0