Löööördag

Fiiifan vad sköönt med lördag!
Idag ska ja till min kusin som fyller 3år! och domenique fyller 14 idag! Grattis Grattis!
Sen efter vi har varit hos min kusiner och firat Erik ska ja dra till sonken med några! Ska feeeesta loss!  haha (A)
Nej, men vi ska typ vara ute och så, och fira att Chlo'e har fyllt år. ( HAHA, hon fyller år 1 april ) hon blev ett april skämt, men jag ska inte säga nånting, jag föddes fredagen den 13... missfoster Amanda..
fan vad sköönt väder det är nu! det är sol, och har märk att några blommor börjar växa. man får ju värsta vår kännslorna nu!   nneeeuuj, nu sla jag göra mej i ordning. puss ha en bra lördag alla! 

Kommentarer
Postat av: sofia

OCH MIN SYSTER FYLLER 16!

2009-04-04 @ 12:57:22
URL: http://volleyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0