Looooov!

Påsklov nu då! kuuuuuuul!
Idag var jag i stan med Sofia, vi kollade på bio och gick runt lite, handlade lite och så. Jag handlade ett ljusrosa linne från Gina, En piercing och ett halsband.. eller halsbandet fick jag av sofia. TACK ..  Sen tog vi tåget hem, OCH VÄRLDENS JOBBIGASTE UNGE SATT PÅ TÅGET! han bara skrek och slog och sparkade på tåget, och slog sin pappa och allting :S
jag vill inte ha barn längre.. haha xD
Sen när ja kom hem stack jag , mami & papi till glädjens och käkade, Fläskfile blev det. mummsss, Me like resturant!
Sen ikväll ska ja Kanske vara med Sofia.
Ha en bra fredag idag alla! Puss - Eran Manda

Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0