Frågestund slut!

Tja.. många frågor.. nej inte direkt. menmen,

Postat av: 37 @ pea fråga stund !!!! :D
Svar: ja! :D

Postat av: Feok^ hur gammal va du när du blev av med oskulden !'
Tja du.. 2år kanske? =)

Postat av: feok^ hur gammal va du när du förlora oskulden ? =)
Svar: är det inte lite onödigt och fråga 2 gånger? desperat? :O

Postat av: crippe =) hur gammal är du ? :P
Svar: Jag är 14, fyller år 13 januari.

Postat av: Johanna Kan fråga lite gumman :)
Röker & dricker du isf hur mkt / ofta?
Love u
Svar: Nej jag röker inte! :)  Och ska haf dricka, drickar jag väl en cider. men inte mer Love u!

Postat av: SssA <3 le inte.. och ät inte så mycket godis (a) <3 haha roliga frågor alla har ställt x) måste passa in.. så.. öh.. får jag chans på... din mamma? :$
Svar: Självklart!

Postat av: Pär-olof

är du oskuld gumman?
Svar: Det är ett mysterium du.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0