det är jag som har målat Solen

Tjena alla bannaner! Sitter här och väntar på Sofia. hon borde komma när som hälst med sin cykel.
Vi ska baka choklad bollar! mums.. Sen ska vi tagga till Donken och käka, för ingen av oss vill eller kan äta hemma. så det blir tjockt. sen .. sen vet jag inte vad vi ska göra.. :O
Angående min Rubrik.. hahaa, på NO:n fick vi i uppgift att göra en stor sol på ett stort jävla papper! jobbigt som fan, men fick lite hjälp av mina homies. ( Sofia till lägger att hon vässade pennorna) det gick åt jävligt mycket krita eller nåt. sen på sy slöjden hade vi så tråkigt så vi gjorde typ armband & mobil smycken till varandra. höhöh. mitt är fett schnygt!  gjorde det själv faktiskt :$
men nu ska vi baka Choklad bollar!


Tunika: Bikbok
Leggings: Gina tricot
Långt ljus rosa linne: Gina tricot

Mitt schteekig mobil smycke!

Kommentarer
Postat av: Joakim

sv: ingen fara :)

2009-04-22 @ 20:11:03
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0