Biff på min stek panna

Kommer inte på nånting vettigt som rubrik, men det får duga! :D
Har nyss duschat. skulle trännat idag... men mamma kom hem sent från jobbet. Sen när hon komn hem hade hon Bk med sej -.-  suck.. men det blev flinor för min del. Har bara pluggat matte idag.. så tråkigt -.- Har prov på Fredag. Fick mina omdömmen idag. fick ganska bra. men ja skulle sluta hålla på med min mobil och sluta ägna tid åt kompisarna på lektionerna .. okej? menmen...
Nu ska jag rassla betarna ( borsta tänderna för dom som inte fatta )
Puss    / jag och Linn har bäst humor! ;D  imorn blire glass i skolan minsan .. haha. tjööckt

Kommentarer
Postat av: linn

amanda jag är fan lite seg hahah vrf kom du från ingen stans och skrev att vi hade bäst humor ioförsäg vi har ju bäst humor hahah!!!

2009-04-17 @ 21:30:49
URL: http://liiinnandersson.blogg.se/
Postat av: Amanda

vadå? :O

2009-04-18 @ 01:41:11
URL: http://untilidie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0